Desktop
Ask
About Me
Wanna say hi
Archive
Posted on 22nd Apr at 7:50 PM, with 332,840 notes
sweeneyway:

to join the black parade
View high resolution

sweeneyway:

to join the black parade

Posted on 20th Apr at 6:47 PM
a-very-classy-duckie asked: I hope you have a great Christmas and a very happy new year. :)

merry easter and happy Hitlers birthday

Posted on 17th Apr at 10:20 AM, with 18,116 notes
ursulacousland:

sodomymcscurvylegs:

unspokenverse:

This had me in fucking tears hahahaha

That’s it. That’s Bethesda.

That’s any programming project ever, really.
View high resolution

ursulacousland:

sodomymcscurvylegs:

unspokenverse:

This had me in fucking tears hahahaha

That’s it. That’s Bethesda.

That’s any programming project ever, really.

Posted on 10th Apr at 7:47 PM
It’s beautiful
View high resolution

It’s beautiful

Posted on 7th Apr at 11:32 PM, with 7,260 notes
Yeah, but smoking cuts off decades of your life if you start early. Dumb  illogical, shits. 

Yeah, but smoking cuts off decades of your life if you start early. Dumb  illogical, shits. 

Posted on 5th Apr at 11:28 PM
a-very-classy-duckie asked: You know what? I don't care about your opinion, my boyfriend thinks that I am beautiful. The only opinion I care about is his.

he must be blind as fuck god damn 

Posted on 4th Apr at 12:49 AM
a-very-classy-duckie asked: Oh, ok. Good I guess! So, uh, bye lol.

your profile picture looks like you’re high on maymays lolxd faggot

Posted on 2nd Apr at 12:30 AM, with 16,816 notes

clayzee95:

count-from-three-to-one:

Can we just take a moment to.. please? Aww.. 

KITTENS THO

Start
00:00 AM